Monday, January 10, 2011

Sepanjang Majlis 30.10.10 @ Taman Tawau Lama Sabah










Allhamdulillah segalanya sudah selesai.. sudah 2 bulan 12 hari saya bergelar Wife kepada Encik Fadhil Bin Haji Ahmad. wahhhh gumbira rasanya di hati saya, meniti saat2 manis menjalani kehidupan sebagai isteri.. Shuweeettt sangat2.. Kepada Mr Husband Wife sangat bersyukur kerana Tuhan sudah mentakdirkan cinta kita berakhir dijinjang pelamin walaupun macam2 dugaan yang kita lalui.. Mudah mudahan berkekalan hingga ke hujung nyawa.. Ammmiiiiiiiiiiiinnn..
Kepada semua kaum keluarga saya, especially my Ayah ibu, my lovely sister serta adik beradik saya, a million thanks atas pertolongan kalian semua menjayakan majlis saya.. Apologize to my father for all the misunderstanding sepanjang Majlis ini dijalankan.. sesungguhnya, saya tahu Ayah mahu yang terbaik untuk saya, tetapi saya juga punya hak untuk bersuara & membetulkan yang kurang betul.. begitu juga Ibu.. Semoga Ibu Ibu saya tidak mengambil hati antara satu sama lain.. kerana saya sudah cuba yang terbaik untuk Ibu Ibu berdua...
Kepada ahli keluarga baru saya... Ayah mak, kak Long & Suami & Kiki serta all the uncles & aunties.. Berjuta-juta batu terima kasih kerana sudi menerima saya seadanya.. Saya teramatla bersyukur mendapat keluarga baru yang boleh menerima saya & keluarga saya seadanya.. Terima kasih juga, kerana bertungkus lumus menjayakan majlis selama 3 hari berturut turut.. Saya sangat kagum. Kepada parents in law saya... Sekali lagi terima kasih ye... Shayyyaaanng semuanya... kepada kawan-kawan saya. & kawan-kawan suami saya.. terima kasih sudi datang bersama -sama hadiah korang ye..
Disini saya akan menguploadkan sedikit gambar2 sempena majlis saya di Sabah ... so enjoy ye..:)

No comments:

Post a Comment