Sunday, January 16, 2011

Weekend 16.01.11 bersama Mak..


Hellu people..

Macam mana dengan korang punya weekend? enjoy tak?.. hopefully enjoy la ye..:D Nak tau weekend saya mcm mana? This weekend adalah sesi bersama Mak mertua.. :) Teman Mak pegi shopping pastu hantar opah balik kampung.. Wahhhh sangat shhhukaa balik kampung kerana suasana sangat nyaman.. tapi keadaan xberapa nyaman, kerana opah tersayang sakit.. Kesian kt opah..:( Opah kena fever dh hampir 2 minggu plus coughing plus vomit.. Sedih tengok keadaan opah mcm tu.. Opah dh 3 minggu duduk rumah Mak uda, Mak yang, & Mak. Tapi normal orang tua, mesti xselesa duduk bandar, she asyik merungut je nak balik kampung.. nk hirup angin kampung pulak.. Sebab tu la weekend ni saya yg Volunteer nk hantar opah, kerana suami kerja.. & i was enjoying the moment with my mummy in law.. that was super sweet. okay. The hubby mesti tau kenapa kan..:)
Saya mahu melabuhkan tirai malam saya kerana esok kerja.. Arggghhhh kenapa kena keja pagi?? Nite u alls.. Have a great weeked days ahead okay.. Semoga Allah memberikan saya yang terbaik minggu ini..Amiiiinn.

No comments:

Post a Comment