Thursday, January 13, 2011

Hari ni..!


Saya sangat penat & sleepy kerana training tadi yg sangat memening kepala saya.. Oh tidak esok saya Mock call (test untuk jawab call) Seram okay.. seram bukan sebab takut nk jawab call, tapi dengan system yg entah mcm apa yg sangat memeningkan kepala..!! tapi nk buat mcm mana kan dh keja so kenala jugak buat kan.. this work leaving me with no choice sebab must work with the system at all the time sampai berenti keja.. Wahai cik trainer, sila jangan berlaku kejam dengan saya pada hari esok okay.. Cik Trainer kan baik.. Ngeeeeeeeeee..:)...
arrggghhhhh nk tau tak, tadi kan aku jatuh masa nk kuar kelas.. kesiannnnn kan.. thanks to Illah, Loga, kak Rozan & Ina yg selamt kan i... sayang korang sampai kiamat..

Korang2 nk tau tak, petang td i tersuprise giler kot with the husband.., My husband dh ada blog sendiri okay.. ! Agaknya he selalu tengok wife nya membloging kot.. so he pun nk jugak.. Wife suka sgt..♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥

Korang2 nk tau tak, hari ni i dapat offer keja from Maxis.. Salary memang super hebat frm what i earn now.. & the interview is next week.. Tapi if @ Maxis i kena keja public holiday, tp i tak kisah pun, my hubby pun xkisah jugak, coz he also work on shift.. memang new experience la kalau i keja kt Maxis ni, becoz i never work on shift & public holiday before.. So apa la rasanya kan.. tapi i selalu dengar dari orang2 yg keja shift ni, mrereka selalu ckp xde life..? yeke?
So skrg i dlm dilema... husband sila tolong wife untuk decide okay...

Saya rasa mata saya ni dh nk tertutup kot, dh nantooookkk nk zzzzzzzzz...~~~~~~ nanti kita jumpa lagi okay.. Nitee..:

No comments:

Post a Comment