Wednesday, October 20, 2010

Geram bah!!

Lama xupdate blog kan..makna nya tu a lot of story yang nak di ceritakan.. Sebenarnya sejak beberapa hari yg lalu aku ni tersangatla malas nk menggunakan internet. kenapa ya? aku pun xpaham mengapa. Tapi sekarang dh xmalas lagi..
huh..! semalam i pegi opis ambik my cheque yg dh 18 tahun lamanya.. Dorang ni memang saja je kan nk melambat2 kan keja. Tu la suruh buat keja asyik berfacebook je kan... Itupun kalau aku xcall, entah2 terus xmahu kasi,mereka nk simpan cheque tu sampai kuning agaknya. Memang xbole tengok orang lain senang. Nak ikutkan hati aku ni, nak saje aku cilikan mulut mereka tu. perangai macam haram..
okay2 aku dh malas nk membebel panjang2, malam nanti nk upload gambar2 masa pegi Langkawi last 2 weeks. best2..:) sekarang ni saya mahu pegi bersenam di rumah Chem... tatatitititu..

2 comments:

  1. Jgn dilayan setan2 tersebut.... sungguh durjana dan pengkhianat bangsa semuanya tu..... mereka tidak berhati perut semuanya.... pembodek..... org2 begini tidak layak utk digelarkan sebagai manusia....

    Banyak lagi kedurjanaan yang dibuat kepada awak.... cuma saya tidak sampai hati utk mengadaptasikannya disini..... Biar saya sorang jer yang tau....

    Sykt media konon.... piiiiiirrrrraaaahhhhhh.... tiada satu keadilan yang dibawa.... penuh dgn dunia Yesss Mannnn.... penuh dgn dunia kepura-puraan..... Jgn bicara pasal perjuangan kalau tidak sanggup utk berkorban....

    ReplyDelete
  2. Hahahaha... xpe2..saya tau,cuma saya malas mahu ambik tahu.. Biarkan la mereka..:D

    ReplyDelete